VIEGLĀKAIS PROPĀNA IEGĀDES VEIDS – ATVĒRTS 24/7

AGA propāna tirdzniecības automāts

IEGĀDĀJIETIES PROPĀNU JEBKURĀ LAIKĀ

AGA propāna tirdzniecības automāti darbojas visu gadu katru dienu 24 stundas. Gāzes iegāde tagad ir vienkāršāka un ātrāka nekā jebkad agrāk, un nav nepieciešama veikala personāla palīdzība.

Mums ir gandrīz 300 propāna tirdzniecības automātu, kas apkalpo klientus Norvēģijā, Zviedrijā, Somijā un Igaunijā.

Vai esat kādu no tiem jau izmēģinājis? Noklikšķiniet zemāk, lai uzzinātu tuvāko propāna tirdzniecības automāta atrašanās vietu, izmantojot mūsu ērto meklēšanas rīku!

KĀ TAS NOTIEK

Tirdzniecības automātā var viegli iegādāties jaunu gāzes balonu vai nomainīt tukšu balonu pret pilnu. Tikai izpildiet automāta displejā parādītos norādījumus.

Noskatieties šo īso instrukciju video un pārliecinieties pats!


 

PROPĀNA TIRDZNIECĪBAS AUTOMĀTS
BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI

Mans bankas pārskaitījums netika apstiprināts.

Tas var notikt šādu divu galveno iemeslu dēļ.

Interneta savienojuma trūkums — mēs uzraugām automātus tiešsaistē un rīkojamies, ja problēma joprojām pastāv. Ja jūs sazināties ar mums pa apkalpojošā dienesta tālruni (skatiet uz aparāta norādīto numuru), attiecīgo problēmu var noskaidrot.

Kāda veida karti jūs izmantojat? Mūsu automātos var izmantot Visa un MasterCard.

Maksājumu termināļa kļūda. Izmēģiniet tirdzniecības automātā bezkontakta karti/notīriet sensoru. Laiku pa laikam dažos automātos mums ir problēmas ar karšu lasītāju, un tie ir jātīra, lai varētu nolasīt karti.

Kādus balonus var iegādāties/apmainīt?

Šo informāciju var atrast ekrānā, nospiežot Price list – Buy or Exchange (Cenrādis – Pirkt vai apmainīt).

Automāts nedarbojas.

Mēs nepārtraukti uzraugām mūsu tirdzniecības automātus tiešsaistē. Mēs saņemam automātiskos paziņojumus un attiecīgi veicam nepieciešamos pasākumus. Var būt dažādi iemesli, kādēļ automāts nedarbojas.

Kāpēc pirkuma veikšanas procesa sākumā ir jāievieto bankas/kredītkarte?

Karte ir nepieciešama jau pašā sākumā drošības apsvērumu dēļ, jo tirdzniecības automāta durvis nevar atvērt, kamēr nav veikta identificēšana.

Taču maksa no jūsu kartes tiks ieturēta tikai pēc pirkuma pabeigšanas.

Es no automāta saņēmu nepareizu produktu. Kā rīkoties?

Mēs varam nomainīt jūsu balonu, taču mums ir nepieciešama dokumentācija par tā iegādes laiku un vietu. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu.

Kur es varu iegādāties balonus, kas netiek pārdoti tirdzniecības automātos?

Visus mūsu propāna mazumtirgotājus varat skatīt tīmekļa vietnes my.aga.com sadaļā “Kur iegādāties”

Man nepieciešams pirkuma apliecinājums (čeks).

Zvaniet mums vai nosūtiet mums e-pasta ziņojumu ar savu kontaktinformāciju un propāna iegādes vietu, datumu, kā arī izmantotās maksājuma veikšanas kartes pēdējos 5 ciparus, un mēs pa e-pastu jums nosūtīsim pirkuma čeku.

Tirdzniecības automātā nevar veikt pirkumu.

Kas tiek parādīts displejā? Parasti problēma ir paskaidrota.

Vai automāta durvis ir pareizi aizvērtas? Ja automāts nav pareizi aizvērts, jūs nevarat veikt pirkumu. Durvīm ir jābūt pareizi aizvērtām; vēlams, pielietojot nedaudz spēka.

Kāda veida balonu jūs mēģināt nomainīt? Propāna tirdzniecības automāti nepieņem visu veidu propāna balonus. Ja balons netiek apstiprināts/atpazīts, durvis tiks atvērtas, lai jūs varētu izņemt balonu. Nospiediet displejā redzamo cenu sarakstu, lai redzētu visus pieņemtos balonus.